Το νέο QASHQAI 1.3 140 ps “πατάει γκάζι” στην Nissan Λαϊνάς (Φώτο)

Η εξουσιοδοτημένη αντιπροσωπεία της Nissan, Υιοί Δ. Λαϊνά  Ο.Ε. στην Πρέβεζα από το 1950 και με την πολυετή παρουσία στον χώρο του αυτοκινήτου με επαγγελματισμό, συνέπεια και αξιοπιστία όλα αυτά τα χρόνια, υποδέχτηκε το νέο QASHQAI 1.3 140 ps με έναν ολοκαίνουργιο 1.3 λίτρων κινητήρα βενζίνης, που ενισχύει περαιτέρω τις επιδόσεις του.

Ο εξαιρετικής απόδοσης  νέος κινητήρας, ο οποίος διατίθεται σε δύο εκδόσεις ισχύος 140PS και 160PS αντίστοιχα,  προσφέρει μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και χαμηλότερες εκπομπές CO2. Ειδικότερα, η έκδοση των 160PS διατίθεται και  σε συνδυασμό με ένα νέο, επτατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων  διπλού συμπλέκτη (DCT), όντας η πρώτη φορά που ένα τέτοιο σύστημα κάνει το ντεμπούτο του σε ένα μοντέλο Nissan.  H συγκεκριμένη έκδοση, παρέχει μια πιο σπορ και πιο άμεση δυναμική εμπειρία οδήγησης, βελτιωμένη απόδοση στην εκκίνηση από στάση, καθώς και βέλτιστη γραμμική απόδοση της ισχύος.

A new level of performance – 1.3-litre 140 & 160PS petrol engine

Υπάρχουν τρεις εκδόσεις του νέου κινητήρα 1.3 λίτρων : 140PS και 160PS με εξατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, καθώς και 160PS με κιβώτιο DCT επτά σχέσεων. Οι τιμές της ροπής είναι 240 Nm για την πρώτη έκδοση, 260 Nm για τη δεύτερη και αντίστοιχα 270 Nm για το DCT. Όλες οι εκδόσεις είναι προσθιοκίνητες  και ανταποκρίνονται στο νέο πρότυπο εκπομπών Euro 6d-Temp.

“Η διάθεση του νέου αυτού κινητήρα των  1,3 λίτρων,  είναι η σωστή απάντηση στις μεταβαλλόμενες συνθήκες της αγοράς, ικανοποιώντας τη αγοραστική ζήτηση  για ένα εξαιρετικά αποτελεσματικό βενζινοκινητήρα που προσφέρει εξαιρετική οδηγική απόδοση και κατανάλωση καυσίμου”, δήλωσε ο Jean-Philippe Roux, γενικός διευθυντής Crossover, της Nissan Europe.

Οι τρεις αυτές εκδόσεις του κινητήρα 1,3 λίτρων, αντικαθιστούν άμεσα τους βενζινοκινητήρες 1,2 λίτρων με 115PS (χειροκίνητου και CVT κιβωτίου)  και  1,6 με 163PS.

Παράλληλα με τη μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και τις χαμηλότερες εκπομπές CO2, ο νέος κινητήρας προσφέρει μια πιο ομαλή απόκριση σε χαμηλές στροφές, πιο έντονη επιτάχυνση και πιο γρήγορους / ασφαλέστερους χειρισμούς  κατά την προσπέραση.

Η βελτιωμένη απόδοση έρχεται χάρη σε μια θεμελιώδη αναδιαμόρφωση στον σχεδιασμό του κινητήρα,  σε σύγκριση με τα προηγούμενα βενζινοκίνητα  μηχανικά σύνολα. Έχει προστεθεί ένα  φίλτρο σωματιδίων βενζίνης, ενώ  στις βελτιώσεις  περιλαμβάνεται το σύστημα ψεκασμού καυσίμου, ο σχεδιασμός του θαλάμου καύσης, η μειωμένη τριβή και η βελτιστοποίηση του υπερσυμπιεστή. Προσφέρει επίσης μια πιο αθόρυβη εμπειρία στους επιβαίνοντες,  λόγω της υψηλότερης ροπής στρέψης σε χαμηλές στροφές.

Αξιοσημείωτο είναι και το διάστημα τακτικής συντήρησης του κινητήρα, όπου η αλλαγή λιπαντικών έχει επεκταθεί από τα 20.000 χλμ στα 30.000 χλμ.

Σε σύγκριση με τον απερχόμενο κινητήρα 1,2 λίτρων και 115 PS,  το νέο μηχανικό σύνολο των 1,3 λίτρων και 140PS, διαθέτει  επιπλέον 25PS και  ροπή 50Nm. Στο QASHQAI με τις ζάντες  των 17 ιντσών, οι εκπομπές CO2 είναι 121 g/km (NEDC-BT), που είναι χαμηλότερες κατά 8 g/km (NEDC).

Σε ότι αφορά την σύγκριση με το απερχόμενο κινητήρα των  1.6 λίτρων και ισχύος 163PS, ο νέος κινητήρας των 1,3 λίτρων  των 160PS, έχει μεν  λιγότερη ισχύ κατά 3PS,  αλλά διαθέτει επιπλέον ροπή 20Nm. Στο QASHQAI με τις ζάντες των 17 ιντσών, οι εκπομπές CO2 είναι 121 g /km (NEDC-BT),  που είναι 13 g /km χαμηλότερα (NEDC).

NEDC-BT

140PS and 160PS MT

17 ιντσών ελαστικά 18ιντσών/19ιντσών ελαστικά
Κατανάλωση καυσίμου 5.3 l/100km 5.7 l/100km
Εκπομπές CO2 121 g/km 130 g/km

Τεχνολογία του νέου κινητήρα

Κυλινδροκεφαλή

  • Η συμπαγής μορφή του νέου κινητήρα προσφέρει περισσότερο χώρο κάτω από το καπό, καθώς και μείωση του συνολικού βάρους του οχήματος.
  • Διαθέτει μια νέα κυλινδροκεφαλή τριγωνικού σχήματος. Τα μπεκ ψεκασμού είναι τοποθετημένα κεντρικά για καλύτερη καύση.
  • Η πολλαπλή εξαγωγής είναι εν μέρει ενσωματωμένη στην κυλινδροκεφαλή για αποτελεσματικότερη εκμετάλλευση της θερμικής ενέργειας των καυσαερίων, ιδιαίτερα στις χαμηλές στροφές του κινητήρα και στα υψηλά φορτία.
  • Έχει προστεθεί ένα φίλτρο σωματιδίων βενζίνης. Το εν λόγω φίλτρο καταστρέφει τα σωματίδια που εμπεριέχονται στα καυσαέρια, παγιδεύοντάς τα σε μια μικροπορώδη δομή “κηρήθρας” που “αναγεννιέται” αυτόματα σε τακτά χρονικά διαστήματα.

Επίστρωση χιτωνίων κυλίνδρων Plasma

  • Για πρώτη φορά σε κινητήρα ευρείας παραγωγής της Nissan, εφαρμόζεται η τεχνολογία επίστρωσης κυλίνδρων Plasma.
  • Mια λεπτή μεμβράνη πολύ σκληρού χάλυβα ψεκάζεται στα τοιχώματα των κυλίνδρων, για να βελτιωθεί η απαγωγή θερμότητας από τους θαλάμους καύσης.
  • Εκτός από την σημαντική εξοικονόμηση βάρους, η τεχνική αυτή μειώνει σημαντικά τις ανεξέλεγκτες προαναφλέξεις, κάνοντας εφικτή την αύξηση του λόγου συμπίεσης για μεγαλύτερη θερμοδυναμική απόδοση.
  • Λόγω της επίστρωσης plasma, έχει μειωθεί κατά 1% η κατανάλωση και οι εκπομπές ρύπων.

Σας περιμένουμε για ένα συναρπαστικό TEST DRIVE στις εγκαταστάσεις μας, στην εξουσιοδοτημένη αντιπροσωπεία για την Πρέβεζα Nissan Λαϊνάς στην Λεωφόρο Ιωαννίνων 456 και για περισσότερες πληροφορίες στο τηλέφωνο 2682028135.

Flickr Album Gallery Powered By: WP Frank

Βασίλης Κούρκουλας

Ο Βασίλης Κούρκουλας, Αρχισυντάκτης του GoSports.gr καλύπτει καθημερινά την επικαιρότητα και με τα ρεπορτάζ του παρουσιάζει όλες τις αθλητικές εξελίξεις.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.