Συνεδρίασε χθες η  Επιτροπή Τουριστικής Προβολής στην Θεοφάνειο Αίθουσα Τέχνης με θέμα “Θερινή τουριστική περίοδος στο Δήμο Πρέβεζας και COVID -19”. Ο  εντεταλμένος Σύμβουλος Τουρισμού και πρόεδρος της Επιτροπής Τουρισμού Δήμου Πρέβεζας κ. Λεωνίδας Αργυρός πήρε το λόγο και παρουσίασε τη καμπάνια επικοινωνίας εθνικής εμβέλειας για τον τουρισμό και τη σύναψη τρίμηνης συνεργασίας με εξειδικευμένο γραφείο τουριστικού μάρκετινγκ,  για τη φετινή δύσκολη – λόγω κορωνοϊού – σεζόν.

Αναλυτικά τα όσα είπε: ‘’  Όπως γνωρίζετε ήδη από τις αρχές της ανάληψης των καθηκόντων της Δημοτικής Αρχής και με την διαπίστωση που κάναμε για απουσία ενός ολοκληρωμένου, δομημένου και ενήμερου και εξειδικευμένου σχεδίου ως προς τις ανάγκες και τα πλεονεκτήματα του Δήμου, η Δημοτική αρχή σε συνεργασία με το γραφείο τουρισμού ανέπτυξε το απαραίτητο στρατηγικό σχέδιο για τον τουρισμό, πολλαπλών δράσεων προβολής και καθιέρωσης του brand name Preveza. Αφορούσε ένα πλήρες πακέτο τόσο σε Εθνικό αλλά και σε Διεθνές επίπεδο για την βέλτιστη κεφαλαιοποίηση του μπάτζετ που είχαμε διαθέσιμο και το οποίο όπως θυμάστε έφτανε τα 70.000,00 Ευρώ.

Αρχικά όπως ξέρετε και τα μέλη της επιτροπής είχαμε συμπεριλάβει δράσεις επικοινωνίας και διαφημίσεις σε διεθνή αεροδρόμια, σε μέσα μαζικής συγκοινωνίας καθώς και καταχωρήσεις στα έντυπα των αεροπορικών περιοδικών. Δυστυχώς με την έλευση της καραντίνας, του lock down,  όπως και σε παγκόσμιο επίπεδο έτσι και εδώ τα πάντα ακυρώθηκαν.

Με την άρση των περιοριστικών μέτρων αλλά έχοντας προς άμεση και ρεαλιστική προοπτική τον εσωτερικό  τουρισμό, κατόπιν εντολή του Δημάρχου αναπτύχτηκε από τους αρμόδιους συνεργάτες μια άμεση καμπάνια επικοινωνίας, η καμπάνια Πρέβεζα 2020 η ασφάλεια της ελευθερίας, το ξέρετε όλοι το hashtag #Preveza_be safe_be free, μηδενικού κόστους η οποία έχει ήδη τρέξει σε κανάλια εθνικής εμβέλειας και στα μεγαλύτερα δημοσιογραφικά site το τελευταίο δεκαήμερο και έχει δημιουργήσει αίσθηση στο πανελλήνιο.

Το ασύγκριτο παραλιακό μέτωπο μας σε συνδυασμό με την μοναδική ομορφιά του τοπίου οδήγησαν τα σχετικά δημοσιεύματα σε χιλιάδες κοινοποιήσεις, κοινώς έγιναν viral. Οι δημοσιεύσεις σε Πρώτο Θέμα (Ελληνικό και Αγγλικό), I efimerida και Παραπολιτικά αγγίζουν τις 10.000 κοινοποιήσεις, άρα ο αριθμός των αναγνωστών είναι ήδη τεράστιος και με μηδενικό κόστος έως τώρα και η καμπάνια θα συνεχιστεί σε εθνικό επίπεδο με παρουσιάσεις και αφιερώματα σε άλλα ΜΜΕ εθνικής εμβέλειας για όλη τη θερινή περίοδο.

Περνάμε τώρα και σε κάποια πιο διαδικαστικά πράγματα. Έχοντας εξοικονομήσει οικονομικά κεφάλαια από την καμπάνια εθνικής εμβέλειας και αξιοποιώντας στο έπακρο τα συγκριτικά πλεονεκτήματα, αδράξαμε την ευκαιρία να κατοχυρώσει ο Δήμος και η ακτογραμμή του, τους τίτλους από το καταξιωμένο EUROPIAN BEST DESTINISION ως ένας από τους ασφαλέστερους ευρωπαϊκούς προορισμούς, και η παράλια θα χαρακτηριστεί η ασφαλέστερη παραλία της Ευρώπης. Συνάμα εκτός της προβολής με σχετικά δελτία τύπου από την European Best Destinations στα κορυφαία διεθνή μέσα θα αναρτηθεί ειδική ακτοφωτογραφία προβολής της Πρέβεζας στο Forbes, το πλέον καταξιωμένο μέσο παγκοσμίου κύρους, τεράστιας επισκεψιμότητας και οι τίτλοι #safest europian destination Preveza και #Europian safest beach Preveza 2020 θα αναπαραχθούν σε όλες τις σχετικές επιχειρήσεις, δηλαδή είναι δική μας, μπορεί κάθε επιχείρηση  του δήμου να την χρησιμοποιήσει ελεύθερα,  είναι δικιά μας πως χρήση.

Με την κάλυψη της καμπάνιας σε εθνικό και διεθνές επίπεδο με τα ίδια μέσα που χρησιμοποιούσαμε έως τώρα, ο Δήμος έχοντας την ευθύνη και την αποστολή να παράσχει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα στον κλάδο του τουρισμού, προχώρησε ως όφειλε κάθε τουριστικός Δήμος στη σύναψη τρίμηνης συνεργασίας με εξειδικευμένο γραφείο τουριστικού μάρκετινγκ. Η εν λόγω επιλογή της mtc group consulting, στην οποία έχουν απευθυνθεί οι γνωστότεροι τουριστικοί δήμοι όπως η Μύκονος, η Σαντορίνη, η Σύρος, η Αράχωβα, η Περιφέρεια Κρήτης, η Σκιάθος, η ίδια η ΚΕΔΕ, το Υπουργείο Ανάπτυξης και άλλοι δήμου και Περιφέρειες μαζί έγινε κατόπιν πολύμηνων διαβουλεύσεων που είχαμε, κάναμε εξαντλητική έρευνα στην αγορά και καταλήξαμε αδιαμφισβήτητα στον καλύτερο.

Το αντικείμενο υπηρεσιών που θα ζητήσει ο Δήμος Πρέβεζας είναι το εξής:

  1. Η διαχείριση της υπάρχουσας κρίσης στον τουρισμό με εξειδίκευση στην αντιμετώπιση των επιπτώσεων στην περιοχή του Δήμου Πρέβεζας μέσα από συμβουλευτική υποστήριξη του δήμου και των επαγγελματιών για δράσεις και πρωτοβουλίες που πρέπει να αναληφθούν ανάλογα με τα δεδομένα που διαμορφώνονται καθημερινά, στην Εθνική και στην Διεθνή αγορά και σε επίπεδο ταξιδιωτικής ασφάλισης αλλά και στο θέμα ενδεχόμενης ζήτησης. Ενημέρωση του δήμου και των επαγγελματιών μέσω των φορέων του σε συχνά διαστήματα, περίπου ανά τριήμερο για προσαρμογή στις συνθήκες που θα δημιουργούνται.
  2. Εκπαίδευση μέσω σεμιναρίων με τηλεδιασκέψεις των εκπροσώπων του δήμου και των επαγγελματιών για την μεθοδολογία προσέγγισης των αγορών σε επίπεδο μάρκετινγκ και επίσης για τις ανθρώπινες δημόσιες σχέσεις στον Τουρισμό μετά τα νέα δεδομένα που έχουν προκύψει λόγω της πανδημίας.
  3. Η έκδοση δελτίων τύπου με σκοπό την διαχείριση μηνυμάτων που μπορεί να ενδιαφέρει τους ταξιδιώτες αλλά και τους πράκτορες.
  4. Η οργάνωση ταξιδιών εξοικείωσης για δημοσιογράφους από την ελληνική αγορά με στόχο την προβολή του τουρισμού είτε αποκλειστικά είτε συνδυαστικά με όμορες περιοχές. Εφόσον η προβολή θα συμβάλλει στην προβολή του τουριστικού προϊόντος και η παρουσίαση της Πρέβεζας σε επιλεγμένο κοινό πρακτόρων και δημοσιογράφων.
  5. Ο εντοπισμός των αγορών και των ομάδων του τουρισμού που διαφέρονται για τα στοιχεία που προφέρει η Πρέβεζα καθώς και η έρευνα και η κατηγοριοποίηση της υπάρχουσας κατάστασης. Η ανάδειξη των προβλημάτων προς την κεντρική κυβέρνηση και η εκπροσώπηση του δήμου από στέλεχος της εταιρείας σε περιφερειακό και κεντρικό επίπεδο προτάσεις και εισηγήσεις για το παραγόμενο διαφημιστικό υλικό και μελέτη για τον εμπλουτισμό του τουριστικού μας προϊόντος και μελέτη προσθέτων δυνατοτήτων ανάλογα με την διεθνή ζήτηση.

Επίσης, ο Δήμος θα αναπτύξει σε συνεργία με άλλους δήμους και προωθητικές μάρκεντιγκ δράσεις. Ο δήμαρχος σε συνεργασία με άλλους δημάρχους και με άλλους δήμους ανά την  Ελλάδα θα περάσει στην παραγωγή αφισών ώστε να τοποθετηθούν σε στάσεις δημοτικής συγκοινωνίας με την αρχή να γίνεται στα Βρυλίσσια, ενώ φυλλάδια θα διανεμηθούν σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.