Για μια ακόμη φορά η Επιτροπή Τουριστικής Προβολής και τα Όργανα του Δήμου χρησιμοποιούνται από την Δημοτική Αρχή για την εκ των υστέρων νομιμοποίηση τετελεσμένων.

Ξαφνικά λοιπόν η Δημοτική Αρχή φέρνει προς επικύρωση στην Επιτροπή Τουριστικής Προβολής εισήγηση για την παραλαβή παραχθέντων τουριστικών σποτ για την προβολή του Δήμου Πρέβεζας συνολικού κόστους 9.176,00 ευρώ χωρίς να έχει προηγηθεί καμία διαδικασία πρόσκλησης ενδιαφέροντος, επιλογής ή ανάθεσης.

Πέραν των εύλογων ερωτημάτων που προκύπτουν γύρω από την νομιμότητα και αποτελεσματικότητα της διαδικασίας, είναι ορατή δια γυμνού οφθαλμού μια πρωτοφανής προχειρότητα και βιασύνη στην διαχείριση σοβαρών θεμάτων, όπως η Τουριστική ανάπτυξη, που για την παράταξή μας αποτελεί σημαντική αναπτυξιακή παράμετρο. 

Δεν είναι δυνατόν, εν έτη 2021, που έχει συσσωρευθεί τεράστια εμπειρία στον Τομέα του τουριστικού προϊόντος ο Δήμος Πρέβεζας να λειτουργεί με αυτόν τον αποσπασματικό τρόπο, χωρίς σχέδιο και αγνοώντας τις πασιφανείς καλές, αλλά και νόμιμες πρακτικές. Στην εποχή του Διαδικτύου μια απλή αναζήτηση αναδεικνύει την τακτική άλλων Δήμων της χώρας που κινούνται με σχέδιο και στόχευση, χρησιμοποιώντας μάλιστα και συγκρίσιμα οικονομικά μεγέθη, πετυχαίνοντας σημαντικά και μετρήσιμα αποτελέσματα. 

‘Άλλωστε πως μπορεί κανείς να φθάσει σε σοβαρό και πετυχημένο αποτέλεσμα εάν δεν ακολουθεί τα παρακάτω κατ ελάχιστον:

  1. Σχεδιασμό και Στοχοθεσία του παραγόμενου προϊόντος ώστε να δημιουργεί προστιθέμενη αξία για το παραγόμενο προϊόν, (με απλά λόγια τι θέλουμε να αναδείξουμε και γιατί).
  2. Υιοθέτηση τεχνικών προδιαγραφών που θα εξασφαλίζουν ένα επαγγελματικό αποτέλεσμα (Ενδεικτικά και στα πλαίσια του εποικοδομητικού τρόπου που λειτουργούμε αποστείλαμε  προδιαγραφές που θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν )
  3. Διασφάλιση της παραχώρησης των Πνευματικών δικαιωμάτων στο Δήμο και 
  4. Την διασφάλιση της διαφάνειας και της μέγιστης δυνατής συμμετοχής από όλους τους επαγγελματίες της περιοχής με προφανές αποτέλεσμα την βελτιστοποίηση του αποτελέσματος αλλά και την συνετή διαχείριση των χρημάτων των Δημοτών.

Αντίθετα η Δημοτική Αρχή επέλεξε τον εύκολο δρόμο της απευθείας ανάθεση χωρίς. 

Εδώ βέβαια υπάρχει μια μεγάλη αντίφαση στην πρακτική της Δημοτικής Αρχή, μιας και ο ίδιος ο Δήμαρχος σε πρόσφατη Συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, σχετικά με το Κολυμβητήριο, ανέφερε πως δεν θέλει προχειρότητες αλλά ολοκληρωμένες λύσεις στα ζητήματα που απασχολούν τον Δήμο, τακτική βέβαια που δεν συνάδει την συγκεκριμένη δράση αλλά έρχεται να συμπληρώσει μια σειρά παρόμοιες διαδικασίες, αποδεικνύοντας πως η δέσμευση αυτή είναι σε επίπεδο απλής ρητορικής. 

Επειδή όμως η Τουριστική Ανάπτυξη είναι σοβαρή αναπτυξιακή παράμετρος για το Δήμο μας, για να είμαστε αποτελεσματικοί στο σύγχρονο σκληρό Τουριστικό περιβάλλον, που οι πόλεις αντιμετωπίζουν μεγάλο ανταγωνισμό σε διεθνή κλίμακα, θα πρέπει να εργαστούμε με συνέπεια, συνέχεια και επαγγελματισμό. 

Και αυτό να συμβεί στην πράξη και όχι μόνο στα λόγια.

Για να καταφέρει η περιοχή μας να διαμορφώσει το δικό της αναπτυξιακό τουριστικό προφίλ και τις επιχειρηματικές δραστηριότητες γύρω από αυτόν, όπως έχουμε τονίσει πολλές φορές στο παρελθόν, πρέπει να είναι γνωστή και να κατέχει τη θέση που της αναλογεί στον παγκόσμιο χάρτη των ελκυστικών πόλεων και των περιοχών προορισμού. Η τουριστική προβολή της περιοχής αλλά κυρίως η συγκρότηση μιας συνολικής στρατηγικής επωνυμίας (branding) είναι ένας σημαντικός στόχος τον οποίο πρέπει να υπηρετούμε με προσήλωση. 

Οι αποσπασματικές ενέργειες τουριστικής προβολής όπως η συγκεκριμένη, δεν είναι καθόλου αποτελεσματικές και σήμερα δεν νοούνται χωρίς την ανάπτυξη ολοκληρωμένων ψηφιακών εφαρμογών τις οποίες χρησιμοποιούν και αν δεν συνοδεύονται/υποστηρίζονται από ένα συνολικό στρατηγικό σχέδιο προώθησης που να βασίζεται σε σοβαρές μελέτες κι έρευνες.

Ο Δήμος όμως και παρά τις ειλημμένες αποφάσεις τόσο της Επιτροπής Τουριστικής προβολής όσο και τις πολλαπλές δεσμεύσεις του Δημάρχου στο Δημοτικό Συμβούλιο, διαθέτει μια πολύ ισχνή και υποβαθμισμένη παρουσία στο σύγχρονο ψηφιακό περιβάλλον
(ιστοσελίδες και μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
ΑΛΗΘΕΙΑ ΜΕ ΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ SITE ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ;
ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΣΑΙΖΟΝ 2022 ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟ;)
και συνεπώς η όποια προσπάθεια, όσο καλή και να ήταν, ουσιαστικά θα έπεφτε στο κενό μιας και δεν θα μπορούσε να παρουσιαστεί σε ένα ευρύτερο ακροατήριο.

Αντί λοιπόν η Δημοτική Αρχή να ανακαλύπτει αόρατους εχθρούς που την πολεμούν, όπως πρόσφατα μάλιστα ανέφερε ο Δήμαρχος, λέγοντας πως «Η επιτυχία του τουρισμού μας, απάντηση σε όσους επένδυσαν και επενδύουν στην καταστροφή!» θα έπρεπε να εργάζεται με σοβαρό και συντεταγμένο τρόπο για να επιτύχει τους στόχους της. 

Η παράταξή μας θα παραμείνει προσηλωμένη στον εποικοδομητικά ελεγκτικό τρόπο εργασίας που μέχρι τώρα λειτουργεί και θα είναι αρωγός στις όποιες θετικές προσπάθειες στο μέλλον, δεν μπορεί όμως παρά να καταψηφίσει την συγκεκριμένη διαδικασία.

Καλές γιορτές και Καλή Χρονιά σε όλους, με την ελπίδα σύντομα να πάρουμε πίσω τις ζωές μας.


Ο Δημοτικός Σύμβουλος της παράταξης «Στροφή στο Μέλλον»

Θανάσης Ανωγιάτης

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.